Sabtu, 21 Februari 2009

Dari Minda Presiden PPIUNITEN

Assalamu’ Alaikum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuh
Salam sejahtera.

Saya mendoakan agar hidup sahabat berada dalam limpah kasih sayang dan inayah Allah SWT.

Kita baru sahaja memasuki separuh masa kedua perjuangan kita untuk semester ini. Kita bakala menyelusri saat paling genting dalam menentukan kejayaan kita mencapai keputusan yang cemerlang untuk semester ini. Kami warga PPI mendoakan yang terbaik untuk sahabat sekalian dengan lafaz بالتوفيق (bittaufiq: selamat berjaya). InsyaAllah

Saya rasa masih tidak terlewat bagi kami untuk mengucapkan ribuan terima kasih buat rakan sekalian yang telah menyumbang kepada tabung “Save Gaza!” Hasil kutipan sebanyak RM5662 berjaya diserahkan kepada pihak AMAN PALESTIN baru-baru ini. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa sekalian. Semoga dengan sumbangan kalian ini mampu bawa perubahan besar buat bumi suci Palestin.Amin.

Mungkin sedikit info dari kami, InsyaAllah pihak PPI akan menganjurkan program SERIKANDI 09 pada 3-7 Mac ini. Kita akan adakan lawatan, pertandingan, pameran dan bermacam lagi. Untuk maklumat lanjut, sahabat-sahabat dijemput untuk melayari http://serikandiuniten.blogspot.com. Kami berbesar hati jika sahabat-sahabat dapat menjemput sahabat lain untuk turuk sertai program yang sangat bermanfaat ini.

Sebelum saya akhiri nukilan saya ini, saya mendoakan agar sahabat-sahabat sentiasa berada dalam kasih sayang Allah SWT dan bebas dari segala dosa noda. InsyaAllah mari kita sama-sama tingkatkan amal kita secepat mungkin sebelum terlewat.

Wassalam wbt.

Dzar-Abdullah Bin Amir
Presiden Persatuan Pengajian Islam UNITEN
(PPIUNITEN)

Tiada ulasan: